Je online resultaten verbeteren en omzetgroei realiseren met online marketing? Maak vrijblijvend kennis met ons, we maken graag een business case. Dan kunnen we precies vertellen wat je mogelijkheden zijn.
Gratis adviesgesprek
Team
In 2024 besteden steeds meer organisaties aandacht aan de duurzaamheid van hun mobiliteit, onder andere dankzij alle aandacht voor klimaatverandering. Zo werd enkele jaren geleden elektrisch rijden enorm gemotiveerd door de overheid in verband met enorme voordelen bij bijvoorbeeld de wegenbelasting die je niet hoeft te betalen en een goedkopere bijtelling. Daarnaast maken fiets snelwegen en tevens e-bikes het leven voor de fietser een stuk gemakkelijker. Bij Unison vinden wij duurzaamheid erg belangrijk en meer 'groene meters maken' heeft bij ons een hoge prioriteit. Zo zijn wij onlangs verhuisd naar een locatie aan het centraal station om reizen met het OV te stimuleren, zitten we aan de F35 en rijden we alleen met elektrische auto's. Om die reden hebben wij ons opgegeven voor de "zo werkt het" awards:
De jury beoordeelt de inzendingen van dit jaar op creativiteit, impact en moed, ongeacht de grootte van het bedrijf. Op 26 november wordt de award uitgereikt aan bedrijven met de meest inspirerende mobiliteitsoplossing, waarvan de jury zegt: “Dit zouden we allemaal moeten doen!”
Was de vraag die Benny ons enkele weken geleden stelde. Dus dat hebben we gedaan, want waarom niet vertellen waar je je als bedrijf hard voor maakt? Onze collega's hebben allemaal aangegeven hoe Unison voor hun duurzaamheid mogelijk maakt en dit heeft goed uitgepakt. Want ondanks de vele nominaties en de vele stemmen op de verschillende nominaties, viel de keuze op Unison. En daar zijn we supertrots op! "Jullie staken er met kop en schouder tussenuit" was één van de opmerkingen. Dit zat hem in het feit dat we niet alleen duurzaam rijden, maar ook duurzaam werken. Dankzij het winnen van deze award waren wij ook genomineerd voor de landelijke verkiezingen waar wij waren ingedeeld in de categorie "moed". Helaas hebben we deze categorie niet gewonnen en is de terechte winnaar er vandoor gefietst met de prijs. Maar, dit smaakt wel naar meer. Niet persé het winnen, maar wél de bewustwording wat dit teweeg heeft gebracht. We hebben veel acties van andere ondernemers gezien en hier ook inspiratie uit gehaald. En dat is iets waar wij ons in 2025 verder op gaan richten. Kom maar op met 2025!